logo
ArEn

نتایج جست و جو:

7

تعداد نتایج:

7

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر هوش عاطفی بر اعتماد و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان خراسان شمالی)

کلیدواژه: اعتماد ؛ عملکرد کارکنان ؛ هوش عاطفی

نویسندگان: کمالی ، میلاد

ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت

دین اسلام، مومنان را به مشارکت و تعاون در کارهای خیر و نیکو، دعوت کرده است و از میان کارهای نیکو به قرض الحسنه تاکید فراوانی داشته است. به گونه ای که قرض الحسنه ( قرض غیرربوی و بدون اجر و مزد) به دیگران را معادل با قرض به خداوند دانسته است و پاداش فراوانی برای آن نهاده است. قرض الحسنه از ارکان الگوی... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش هوش استراتژیک در مزیت رقابتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

کلیدواژه: بانک مهر اقتصاد ؛ مزیت رقابتی ؛ هوش استراتژیک

نویسندگان: دهقانی ، مسعود ؛ امیدوار ، ملیحه ؛ امیدوار ، زهرا

ناشر: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

امروزه بانک ها در هر کشوری به عنوان یکی از حلقه های مهم زنجیره امور مالی، جایگاه با اهمیتی در اقتصاد دارند و رقابت جهانی باعث می شود که آن ها برای توسعه کمی و کیفی بازار خود از شیوه ها و ابزارهای مختلفی بهره مند شوند. لذا، تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش هوش استراتژیک در مزیت رقابتی در بانک قرض الحسنه م... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی ارتباط بین محرک های عاطفی مشتریان و درآمد و هزینه بانک قرض الحسنه رسالت (شهر اصفهان)

کلیدواژه: احساسات مشتریان ؛ درآمد بانک ؛ محرک های عاطفی ؛ وفاداری مشتریان ؛ هزینه بانک

نویسندگان: شیروانی، علیرضا ؛ زیوار ، فرزاد ؛ علمازاده ، احمدرضا

ناشر: اولین کنفرانس مدیریت،مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد

بانک ها مانند سایر موسسات، با توجه به فشار فزاینده رقابتی و محدودیت منابع، تلاش می کنند که درآمدهای خود را حداکثر نموده و هزینه ها را تا جایی که ممکن است حداقل نمایند. هدف از این پژوهش بررسی رابطه محرک های عاطفی مشتریان با هزینه و درآمدهای بانک قرض الحسنه رسالت (شهر اصفهان) می باشد. این مقاله به دنب... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر هوش تجاری برکسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: مزیت پایدار ؛ مزیت پویا ؛ مزیت متجانس ؛ مزیت مرکب ؛ مزیت مشهود ؛ هوش تجاری

نویسندگان: حاجی زاده ، مهدی ؛ ولی زاده ، حبیب

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که براب... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل